Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Pennburk av toarulle. DIY

Av Amanda - 7 februari 2016 09:00

Idag ska jag berätta hur man gör pennburkar av toarullar. Du behöver papper, sax, tejp, pennor och en toarulle.

1. Vira pappret runt toarullen och tejpa fast. Klipp sedan av resterna av pappret.

2. Av pappret som blev över ska vi göra botten. Sätt toarullen på pappret och rita runt.

Klipp sedan ca 3 mm utåt från cirkeln. Tejpa sedan fast botten i ena änden.

3. Sedan är det bara att skriva vad man ska ha i och sedan använda den.


Hoppas att någon vill prova.

Isåfall skulle jag bli jätte glad!

      



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                             
 
1.
 
 
 
 
 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 2 januari 2017 23:00

      Hej. Jag hade tänkt att starta upp denna blogg igen!❤ idag vill jag bara vissa den här klänningen jag har sytt. Jag sydde den helt utan mönster och mallar. Jag fick tyg över från min dansuppvisning.💃 På bloggen kommer jag...

Av Amanda - 9 april 2016 16:02


Hej, jag är verkligen dålig på att komma ihåg att blogga. Jag ska försöka blogga. Idag har jag gjort ett linne/crop top av ett par trasiga jeans. Jag blev ganska nöjd. Jag tycker den blev ganska cool. Jag använde bara jeansen, en sax och en sym...

Av Amanda - 19 mars 2016 20:02


    Oj nu var det längesen jag bloggade. Har helt glömt bort det. Men nu är jag tillbaka! Jag ska försöka blogga så mycket jag kommer ihåg och kan. Idag har jag varit på marieberg och klippt mig. Just nu tittar jag på gladiatorerna. Idag när...

Av Amanda - 9 februari 2016 18:59

          Idag gick jag i skolan till 15:00 då kom mormor och hämtade mig sedan åkte vi till dansen. Idag var det disco dansen. Jag dansar i en dansstudio i Hallsberg som ägs av Dermot Clemenger. På dans lektionen gick vi igenom stegen igen och vi ...

Av Amanda - 8 februari 2016 16:27


   Det blev en lugn dag idag. Först var jag i skolan och sen gick jag och en av mina kompisar hem till henne. Där så sminkade vi varanndra och målade naglarna. Sen nu är vi hemma hos mig.   Så här blev mina naglar!          ...

Presentation

pyssel för alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tyckte du var bäst igår på melodifestivalen?
 Samir och Viktor
 Pernilla Andersson
 Albin och Mattias
 Mimi Werner
 Robin Bengtsson
 Ace wilder

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards