Alla inlägg under april 2016

Av Amanda - 9 april 2016 16:02

Hej, jag är verkligen dålig på att komma ihåg att blogga. Jag ska försöka blogga. Idag har jag gjort ett linne/crop top av ett par trasiga jeans. Jag blev ganska nöjd. Jag tycker den blev ganska cool. Jag använde bara jeansen, en sax och en symaskin. Deg tog ungefär 1 timma att göra den. Jag klippte först ett stort hål i grenen sedan klippte jag av byx benen eller det som ska vara armar. Man kan ha kvar dem om man vill men jag klippte av dom. Om man klipper av dem så kan man vika kanterna och sy en söm. Jag hade en provdocka som jag använde som mått. Just nu så tittar jag på tv och ska bara ta det lugnt ikväll! Hoppas ni får en bra kväll!♡♡♡

Presentation

pyssel för alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tyckte du var bäst igår på melodifestivalen?
 Samir och Viktor
 Pernilla Andersson
 Albin och Mattias
 Mimi Werner
 Robin Bengtsson
 Ace wilder

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards